Heeft werk - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu Heeft werk - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu

Heeft werk

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

26 April 2010 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Heey:)

Heb niet heel veel te vertellen behalve dat ik eindelijk werk heb!!!!! en het hier nogsteeds geweldig is. Heb geweldige huisgenoten, we hebben een prachtig uitzicht en de lucht is zo schoon en fris.
Oh ja werk, ik ga in een internet cafe werken, begin vanavond. Klinkt saai, is het denk ik ok wel een beetje, maar er zijn zo veel mensen om me heen al de tijd en het is werk van 40 uur per week, duuus ik kan binnenkort een skipas, snowboard, bungy etc kopen. Joehoee!

Liefs

  • 26 April 2010 - 05:38

    Heleen:

    Klinkt goed!

    Veel Liefs

  • 26 April 2010 - 15:23

    Titia:

    Wat leuk man!
    Succes en veel plezier.

    Liefs mij

  • 26 April 2010 - 15:48

    Gerrie:

    dan zal ik maar zeggen werkse en veel plezier in je werk groetjes Gerrie en geniet nog maar het is zo weer voor bij doeiiii veel plezier

  • 28 April 2010 - 11:45

    Paula:

    tijdens je werk kom je vast weer hele leuke mensen tegen en dan is het nooit saai, volgens mij.
    en ik denk dat dit erg goed staat op je C.V., dus misschien een goed idee om na afloop weleen getuigschrift te vragen?
    bovendien kun je leuke dingen kopen ,dus wat wil je nog meer?

    heel veel succes!!
    liefs Paula , oook van Peter.
Carolien

Actief sinds 04 Okt. 2009
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 18955

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 24 Juli 2010

Down Under

Landen bezocht: