House - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu House - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu

House

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

31 Maart 2010 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Heey!

Nou ik heb een kamer/huis hoor:) nu alleen nog werk. Ik heb twee heel gezellige meiden ontmoet die hier ook opzoek zijn naar werk en we zijn samen opzoek gegaan naar een kamer/huis. Maar die hebben we nu dus gevonden:):) Het is van Queenstwoncenter 30 minuten lopen en een vlink stuk de berg op, maar daar hebben we dan ook een prachtig uitzicht en gewoon een mooie kamer. Dit betekent dus dat ik in Queenstown blijf voor een tijdje:) Het is hier zo prachtig en gezellig. Ik had hier veel eerder moeten komen. Na ja ik heb het dus heel erg naar me zin.
Hoop dat het met jullie ook goed gaat in het verre Nederland.
Liefs

  • 31 Maart 2010 - 03:25

    Gerrie:

    het gaat goed hoor in Nederland alleen hoop ik dat je werk vind en daar in heel veel plezier nog zou hebben gr Gerrie

  • 31 Maart 2010 - 21:10

    Ineke Van Benthem:

    Hoi Carolien,
    Eindelijk heb ik de tijd genomen om al je spontane verslagen te lezen. Als ik dat alles lees dan kan ik me echt een beeldvormen over hoe jij het daar hebt. Chapeau! Spontaan moet ik terugdenken aan de tijd dat ik met je moeder correspondeerde, zij vanuit USA en ik vanuit Parijs. Dat ik hier aan denk heeft wellicht te maken met de wilde en mooie verhalen van Emilie toentertijd. Vol avontuur en ondernemend (rondscheuren in auto, enzo). Je bent echt een dochter van je vader en je moeder: je haalt het maximale eruit en je geniet van elk moment. Super! Lieve groeten van Ineke

  • 01 April 2010 - 10:53

    Paula:

    heerlijk zo veel enthousiasme.
    nu alleen nog werk om het huis te betalen?
    met datzelfde enthousiasme , zul je dat vast snel vinden.
    en van elk werk leer je iets, als is het maar discipline en vooral jezelf , wat je niet leuk vindt!!

    veel succes!!Paula en Peter

  • 01 April 2010 - 16:09

    Anneke:

    Hoi Carro,fijn dat je nu een vast plekje hebt is toch wel erg fijn denk ik.Hier is alles goed alleen erg koud en guur,ja en dat in het voorjaar maar niks aan te doen het mooie weer zal vanzelf een keer komen.Nogmaals fijn dat het zo goed met je gaat,het zal straks weer wennen worden voor jou denk ik als je weer in Nederland komt,maar ook dat zal dat zal wennen.
    Ja die spectaculaire dingen die jij daar allemaal doet dat is niet niks,en ja dat is hier toch anders,dus geniet nog lekker van alles,en hopelijk vind je snel werk.Heel veel liefs van ons. doeiiii

  • 12 April 2010 - 14:27

    Katinka:

    Ben blij voor jou dat je je weg weer hebt gevonden!

    Have Fun! Enjoy! Take care!

    Liefs, xx

  • 17 April 2010 - 22:50

    Wouter:

    He Carolien,

    Net weer een paar verhalen van je gelezen en ben erg jaloers op je. Alle films die zijn opgenomen in NZ vind ik prachtig (het landschap dan; met elfjes enz heb ik niet zoveel op) en jij hebt ws, elke ochtend als je wakker wordt, een soort gelijk uitzicht.

    Hopelijk kan je nog werk vinden, zodat je daar nog lang kan blijven!

    Groeten van je neef
Carolien

Actief sinds 04 Okt. 2009
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 18952

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 24 Juli 2010

Down Under

Landen bezocht: