Pistes open en bungy overleefd - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu Pistes open en bungy overleefd - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu

Pistes open en bungy overleefd

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

05 Juni 2010 | Nieuw Zeeland, Queenstown

He=)

Heerlijk, vannochtend kwart voor 8 vertrokken met 3 huisgenoten (twee snowboard instructors en de andere werkt in het verhuur van boards en skis) naar Coronet peak, het skigebied dat vandaag opende. Ik heb deze week een snowboard gekocht en ik ben er zo blij mee, het ging echt heel goed. De eerste liften opende om 9.00 uur en iedereen kreeg een glas champagne. We zijn door gegaan tot iets na 2en want zo veel sneeuw is er nog niet en allemaal stenen kwamen door de sneeuw heen, we wouden onze bords niet de eerste dag al verknallen. Bovendien moest ik om 4 uur werken. Alles doet weer pijn maar het was een prachtige dag=)donderdag of vrijdag ga ik kijen of ik ski's kan huren. Ook al gaat het snowboarden nu al best wel goed, ski's heb ik altijd nog wat beter onder conrole.

En de bungyjump was geweldig btw. Ik was best wel nerveus. Maar omdat deze (134m) zo veel hoger was dan de andere bungy's die ik gedaan heb (60m & 47m), heb je veel meer tijd om van je val te genieten, wat het beste gedeelte is (het ergste is het springen zelf). Doe het zo over.

Karen en Charlotte zijn woensdag naar Australie vertrokken. Patty (ander huis genootje) is gister naar Christchurch gegaan, maar komt waarschijnlijk in twee weken weer even terug.
Ik heb nu een single room, wat opzich best wel lekker is, eenzaamer maar niet slecht om na 5 maanden een kamer gedeeld te hebben, nu me eigen plaatsje te hebben.

Ben terug in ongeveer 55 dagen!

Liefs!

  • 05 Juni 2010 - 20:04

    Titia:

    Hey,

    Wat leuk man dat het snowboarden wel goed ging.
    Maar even op de ski's proberen! Geniet ervan en ik zie je wel weer als je terug bent!

    En have fun!

  • 06 Juni 2010 - 13:24

    Paula:

    super , toch nu ook ervaring op een snowboard.
    en die spierpijn , op een kamer alleen , is dat ook gemakkelijker te verwerken.

    ja , nog maar 55 dagen,
    lijkt van hier uit lang, van jou uit waarschijnlijk en hopelijk voor jou kort!!

    liefs p en p

  • 06 Juni 2010 - 13:25

    Paula:

    o ja, die bungy, leuk , maar niet voor mij.
    ik vind het erg stoer dat je dat soort dingen allemaal doet!!, kan je leuk aan je kinderen later vertellen!!
    paula

  • 12 Juni 2010 - 21:18

    Natalie M.:

    Wat een verschil in toon van je laatste berichten. Je hebt echt naar de kou verlangd, geloof ik, en op sneeuw valt het licht zo mooi. En dat je durft te springen van 138m! Wauw! Toch begrijp ik dat je dan meer ervaart dan alleen de schok van de val. Ik denk dan: dat ga ik ook doen!,
    Nu beginnen hier de 1e aardbeien te komen en ga ik steeds meer fietsen en in de tuin werken. Vandaag een rustige dag en toch veel gedaan..Heb je nu weer andere vrienden? Ik tel met je mee de dagen voor je terugkomt. Je wil best weer back home hè?
    Mijn Uriël houdt ook zo van snowboarden en daar ben ik nu niet bang voor, maar wil dat niet meedoen
    Heb wel alweer gezwommen in mijn polderpoel en vader zwaan kwam op me af, maar tegenwoordig praat ik geruststellend met alle dieren die ik tegen kom en dat werkt erg goed. Ik zwom van hem af en hij ging naar vrouw en kinderen.
    Ik picknick ook veel alleen met JJ en een spannend boek en altijd komen er dan dieren of mensen op me af...heb een cap of een grote hoed tegen de zon...
    Nu ga ik naar boven, maar eerst nog een boek bestellen op internet...ben benieuwd of dat lukt...tot de volgende keer en blijf het goed hebben zo..nachtgroet van natalie m.

  • 10 Juli 2010 - 12:29

    Katinka:

    Hidiho!

    Wanneer kom je weer terug?

    Geniet nog van je tijd daar zoveel je kan!

    Liefs,

  • 11 Juli 2010 - 20:30

    Lietje:

    Lieve Carolien, Steeds las ik je dagboek aantekeningen.
    Je kunt straks terugkijken op een waardevol jaar waar wij ook stukjes van hebben mogen meegenieten. Ik hoop dat het wennen aan het bestaan hier in Nederland je niet al te veel porblemen geeft.Tot ziens in Nederland en geniet nog maar even van alles. De match ned.spanje loopt niet echt lekker......
Carolien

Actief sinds 04 Okt. 2009
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 18944

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 24 Juli 2010

Down Under

Landen bezocht: