SNEEUW - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu SNEEUW - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu

SNEEUW

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

27 Mei 2010 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Whoehoe! Er is zooo veel sneeuw op de bergen. In town waren net zelfs wat flokken! (oe dat woord doet me trouwens denken aan de chocolade flokken die je allen in NL kan krijgen) Het werd tijd, want over een week en twee dagen gaat een van de skigebieden open. Maar daarom is het nog steeds wel geweldig al dat sneeuw. Jullie zijn natuurlik heel blij dat de zon nu eindelijk weer schijnt na zo veel sneeuw maar ik heb geen sneeuw gezien in meer dan een jaar. oe ik leef helemaal op nu ik er over schrijf en denk. Oh en ik heb een bungy geboekt voor morgen, 134m, hoogste van nz. is half prijs voor locals morgen, zat en zon. Doen dus, maar wel eng.

De datum dat ik in Amsterdam terug kom staat nu vast en is zat 24juli rond 6pm.

Maar ik ga nu, want ik ga een snowboard kopen=)

Liefs!

  • 27 Mei 2010 - 07:06

    Natalie Da Costa:

    Wat heerlijk voor je, kind!
    Je schrijft nu al helemaal zoals ik in dertijd=vertaald engels! In mijn tijd waren ook muisjes, hagelslag en pindakaas en zoute drop nergens ter wereld te krijgen dan in Holland..muisjes op beschuit deel ik nu veel uit want zoon Frederik en schoondochter Nadja kregen in hun douche een meisje: Leau Jana Elisa en die laatste naam is naar mijn vader=Beer genoemd en dat ontroerde me zeer. Kreeg van je moeder en Berthe een fotolijstje en ze heeft al geglimlacht naar me..ik verheug me al op het oppassen. Niets is opbeurender dan sneeuw vind ik ook, maar hier mag het wel wat warmer blijven..de tuin houdt wel van de regen trouwens..Rozen bloeien al.
    Tot de volgende keer.Warm ochtendliefs van natalie m.

  • 27 Mei 2010 - 13:05

    Gerrie :

    nog veel plezier daar en jonge jonge wat gaat de tijd toch snel bijna al weer een jaar weg gaat hard hoor nou geniet nog maar van het bungy en van de sneeuw en heb nog veel plezier daar gr en dikke kussssss gerrie

  • 27 Mei 2010 - 21:24

    Titia:

    Have fun!
    En geniet nog even van.

    XXX

  • 30 Mei 2010 - 14:31

    Groopy En Jeanne:

    lieve Carolien,
    wat heb jij ons een rillingen bezorgd. ademloos hebben we de foto's bekeken. Geniet nog maar met volle teugen! We kunnen bijna niet wachten tot jezelf ons de verhalen komt vertellen!!!!! heel veel liefs van Groopy

  • 02 Juni 2010 - 06:24

    Paula:

    beetje late reactie ,we waren even weg.
    ik neem aan dat je de bungyjump hebt overleefd?
    inderdaad zijn wij blij met zon en jij dus met sneeuw.
    hoe gaat dat nu , kun je lekker skien?
    goed te combineren met je werk?

    liefs P en P

  • 03 Juni 2010 - 10:25

    Mirjam:

    He die Caro,
    Daar ben ik ook weer eens. Heeeel leuk om je verhalen te lezen. Afscheid nemen; herkenbaar, dat hoor ik ook van Willemien. Nou maar lekker snowboarden dan he? En toch maar weer nieuwe mensen leren kennen."hoe heet je wat doe je waar ben je geweest wat zijn je plannen etc" haha. Geniet vooral van alle momenten!!!
    Liefs
    Mirjam en Marc

  • 17 Juni 2010 - 11:17

    Anneke Veldman:

    Heej Carro,een beetje laat maar zo gaat dat soms,heerlijk hoe jij over de sneeuw praat het is ook mooi maar hier maar even niet het is hier prachtig weer doe voorzichtig daar,en race maar raak daar in de sneeuw en de bergen super leuk voor je!!Tot gauw liefs van ons doeiii
Carolien

Actief sinds 04 Okt. 2009
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 18944

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 24 Juli 2010

Down Under

Landen bezocht: