Roomies leave me - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu Roomies leave me - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu

Roomies leave me

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

20 Mei 2010 | Nieuw Zeeland, Queenstown

He!

Charlote en Karen (mijn twee kamergenootjes en de meiden waar ik de meeste tijd mee door breng) gaan me verlaten!! ze hebben nog steeds geen werk kunnen vinden en zitten nu heel erg krap met hun geld, ze gaan nu naar Australie (omdat de kans dat ze daar werk krijgen veel groter is).
Het gaat zo raar worden, ook al zijn er genoeg lieve andere mensen hier. Mijn roormies!!@$@%$%@$#. Het posotieve is, dat in dit huis je 2 weken van te voren moet laten horen als je weg gaat. Dus ze blijven hier nog 2 weken. En ik merk nu al dat ze in een veel beter humeur zijn=)
Werk gaat prima, mijn baas is heel enthousiast over mij hoor ik van andere. En zo veel leuke mensen die steeds langs komen.
Kan niet wachten tot het winterseizoen start!!!!

Ik ben hier nu wel de hele tijd over mij aan het vertellen hoe het met me gaat enz. Maar hoe gaat het met jou? Ik zou het leuk vinden om te lezen hoe het met de mensen/de persoon gaat die mijn blog lezen/leest.

Liefs!

  • 20 Mei 2010 - 09:36

    Titia:

    Hey Carolien,

    Wat fijn dat het goed gaat met je.
    Wel jammer dat je twee vriendinnen over 2 weken weg gaan. Maar ja je ontmoet vast wel weer nieuwe mensen.
    Met mij gaat het goed.
    Weet je al wanneer je weer terug komt?

    Liefs

  • 20 Mei 2010 - 13:39

    Paula:

    hoi Carolien,
    waar een venster zich sluit, opent zich een deur!
    en ...super dat je werk gewaardeerd wordt.
    hier gaat alles zo z'n gangetje,
    zondag ochtend gaan we voor een weekje naar Belmont, een werkvakantie , om het huis zomer klaar te maken.
    ik hoop dat het daar dan net zulk lekker weer is , als vandaag hier!
    Peter en ik vervelen ons nog steeds niet in de dagelijkse gang van zaken.
    en met Flair en Lika gaat het ook goed, ze blaffen nog steeds in de tuin!! Zo nu weet je een heel klein beetje hoe het ons hier vergaat, blijf vooralschrijven , erg leuk om te lezen!!
    liefs , namens Peter,
    Paula

  • 20 Mei 2010 - 20:33

    Natalie Da Costa:

    Hallo Carolien...het is een tijdje geleden dat ik je mailde, maar nu ben ik er weer. Wat fijn dat je werk hebt gevonden, maar dat je roomies je gaan verlaten hoort bij dat transit-bestaan...er komen vast leuke andere vriendinnen voor in de plaats.
    Mijn zus Fransje was hier op bezoek: we bezochten een tuin en een museum in Aerdt, hier aan de overkant in het natuurgebied Rijnwaarden en zij vertelt me altijd e.e.a. over N.Zeeland waar haar 2e dochter woont.was je daar nog geweest, vlakbij Wellington? Of ga je daar nog naartoe om te skieën?

    Bij mijn oudste zoon en zijn vrouw is in de nacht van zondag op maandag een dochtertje geboren: Leau Jana Elisa en ik weet niet of ik een foto door kan sturen?
    Morgen gaan wij=Allard en ik naar Amersfoort waar mijn zoon Jacob zijn presentatie geeft: hij is dan muziektherapeut en moet nog 2 verslagjes inleveren...dan studeert hij nog verder in psychologie in A'dam: klinisch, net als zijn zus Boukje, die in Delfzijl werkt.
    Klopt het dat het niet zo koud is daar bij jou?
    Hier was er eindelijk vandaag een warme dag. Mijn tuin vindt al die regen heerlijk en mijn konijnen willen nesten, maar er is geen rammelaar..in het verleden kregen Allards konijnen teveel kinderen..de rozen krijgen knoppen en de jasmijn gaat bloeien: dat was altijd op mijn moeders verjaardag=vandaag, de bloemen die we plukten voor haar en omdat dat nog steeds zo is denk ik altijd dat het wel meevalt met die klimaat-stoornissen..
    Heb het verder goed en ik zal nu weer meer jouw verslagen, die ik zo leuk vind, beantwoorden..
    Na PInksteren wordt het altijd rustiger in mijn werk.
    Omhelsd door natalie da Costa.

Carolien

Actief sinds 04 Okt. 2009
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 18944

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 24 Juli 2010

Down Under

Landen bezocht: