Leven - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu Leven - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu

Leven

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

12 Mei 2010 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Hea,

Alles gaat hier zo'n beetje z'n gangetje. Mijn moeder heeft me een pakket op gestuurd met allemaal winterkleren en mijn snowboard schoenen waar ik heeel erg blij mee ben!! Thanks mam. Op voor eem snowboard en jack nu. Zo mooi dat ik hier nu al zo lang woon heb ik al best wel veel mensen die hier hun hele leven al wonen leren kennen en ben ik bevriend mee geraakt, morgen ga ik een snowboard kopen van een vriend van een vriend van een vriend, heb hem vandaag ontmoet en hij zal me heel veel discount geven heeft hij me beloofd, ben benieuwd. Misschien kan ik ook al een jack kopen morgen, ik zie wel even, er zijn zoo veel wintersport winkels hier!
Omdat ik in een internet cafe werk waar ik ook activiteiten kan boeken kan ik gratis activiteiten doen of met veel korting:)

Het regent hier nu, en dat is goed want dat betekend dat het in het skigebied sneeuwd, woehooee, kan niet wachten!!

Liefs!

  • 12 Mei 2010 - 09:44

    Berthe:

    Hoi Carolien,

    Jij zit beter in de sneeuw, dan wij hier in plensbuien.BRRR!Leuk dat internet cafe.Ski ze straks, in gedachten suis ik mee de hellingen af! Geniet ze. iefs van Berthe.
Carolien

Actief sinds 04 Okt. 2009
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 18957

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 24 Juli 2010

Down Under

Landen bezocht: