Don't want 2 leave!=( - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu Don't want 2 leave!=( - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu

Don't want 2 leave!=(

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

17 Juli 2010 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Hae,

Het komt nu echt dicht bij. Woensdag vertrek ik uit Queenstown en moet ik afscheid nemen van al het mooie dat ik hier heb leren kennen. Heb zo'n raar gevoel, wil heel graag iedereen in Nederland weer zien maar tegelijker tijd wil ik hier echt niet weg! Kan het niet beschrijven. Toen ik uit Nederland vertrok had ik helemaal niet zo'n gevoel, omdat ik, denk ik, wist dat ik iedereen en alles weer terug zou zien, van alle mensen hier weet ik dat ik sowieso 80% nooit meer zal zien. En ik moet nog maar zien of het mogelijk is om Queenstown nog eens op te zoeken, hoe graag ik het ook wil. Heb vandaag van 12 tot 3 (voor me werk) door Queenstown geslenterd denkent over alles. Me hele reis en of ik nou veranderd ben. Weet niet of ik veranderd ben, dat kunnen de mensen die me voor me reis kenden bepalen. Weet wel dat ik echt niet weet wat ik met de rest van me leven ga doen.

Tot snel,
Carolien
Carolien

Actief sinds 04 Okt. 2009
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 18944

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 24 Juli 2010

Down Under

Landen bezocht: