Wat verder - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu Wat verder - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu

Wat verder

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

22 Maart 2010 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Heey!

Het is al weer bijna een maand geleden dat ik iets geschreven heb. Toen was ik nog in het noordeiland. Inmiddels ben ik nu anderhalve week in Queenstown. Queenstown is halverwege het zuiden van het zuideiland van NZ. Prachtig is de hele tocht van Auckland tot aan hier geweest. Heb allemaal landschappen van de lord of the rings gezien en andere prachtige landschappen, heb een lange wandeling tussen nog actieve vulkanen gemaakt, geskydived, gebungyjumpt met watertouch (2/3 van me lichaam in het water), gezeild en gewandeld in Abel Tasman nationaal park (Abel Tasman is de Nederlander die NZ ontekt heeft), veel mensen ontmoet en nu zit ik Queenstown. Prachtig is het hier ook weer, het is omgeven met de Zuid Alpen (ja hier heet het berg gebied ook de Alpen). Maar mijn plan is dus om hier 4 maanden te blijven en te werken. De 4e maand dat ik hier dan ben begint het winterzeisoen en gaan de skipistes open. Ik hoopte het werk en ski/snowboarden dan wat te combineren maar ik weet nog niet. Ik ben al meer dan een week op zoek naar werk en ze zeggen allemaal dat het nog wel even kan duren en als ze al iemand willen dan moet die persoon het hele winterseizoen beschrikbaar zijn.... tja. Maar ik heb al bedacht als ik deze week weer geen werk kan krijgen ga ik hier niet blijven hangen ik wil dan Of de rest van NZ bekijken, wat langer in Azie blijven en dan eerder terug naar ND. Of kijken of ik ergens anders in NZ nog werk kan krijgen. Of een achternicht op bellen die hier in NZ woont, misschien dat zij iets voor me heeft.

Liefs

  • 26 Maart 2010 - 08:55

    Paula:

    Hoi Carolien ,

    zo te lezen heb je aardig wat pijlen op je boog, een daarvan zal het doel raken.
    en nog nieuwe pijlen??
    als je er voor open staat , komt ervast iets op je pad!!
    ontmoet je ook nog steeds nieuwe mensen?
    is je adresboekje al aardig vol?

    geniet maar van alles wat er met je gebeurd en waar je zelf iets voor regelt!!
    liefs Paula en Peter
Carolien

Actief sinds 04 Okt. 2009
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 18947

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 24 Juli 2010

Down Under

Landen bezocht: