Bijna uit Australie - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu Bijna uit Australie - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu

Bijna uit Australie

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

18 Februari 2010 | Australië, Melbourne

Hallo=)

Gister ben ik in Melbourne aan gekomen. Ik was er al over uit dat ik Adelaide zo snel mogelijk verlaten wou, maar hoe wist ik nog niet. Ik had briefjes opgehangen in hostels in Adelaide, dat ik een lift naar Melbourne wilde (dat gebeurd veel hier, mensen kopen een auto en willen de kosten delen door lifters mee te nemen die dan benzine kosten mee betalen) gelijk de zelfde dag nog belde twee Nederlandse meiden me op dat ze net een auto gekocht haden en naar Melbourne gingen via de Great ocean road. Helemaal perfect, ze wouden ook geld besparen dus we zouden goed koop doen. Hebben een tentje gekocht. Het is zoo prachtig daar en omdat we allemaal geen hast hadden hebben we lekker rustig aan gedaan en als we zin hadden om verder te rijden deden we dat en anders niet. Ook al hadden we niet de hele tijd perfect weer, hadden we hele dunne matjes waardoor ik nu nog blauwe plekken heb van het practies op de grond slapen, het had wel wat. Me tentje heb ik ook al kunnen verkopen dus dat is mooi. Want... Ik ga dinsdag naar Nieuw zeeland, ik ben net naar mijn vlieg maatschappij geweest en heb mijn ticket naar nieuwzeeland vervroegd en die naar huis verlaat naar 7 augustus. Dan kan ik daar even goed settelen, ik hoop er ergens een redelijk goede baan te vinden (vlak bij een skigebied) die ik dan ook in het winterseizoen kan behouden. Ik zie het al helemaal voor me, het moet alleen nog wel even lukken. Eerst ga ik trouwens nog wat van Nieuwzeeland zien, voor dat ik wil werken, maar niet te lang.

Liefs

  • 20 Februari 2010 - 07:54

    Titia:

    Hey Carolien,

    Wat geweldig om weer wat van je te lezen.
    Heel veel plezier en geniet ervan!

    Groetjes en liefs Titia.

  • 20 Februari 2010 - 19:40

    Jurrien:

    Heey meid!

    Wat gaat de tijd alweer snel he.. Alweer bijna weg uit Australië! Ga je in september dan wel gewoon een studie beginnen of weet je nog niet? Hoop dat je in Nieuw Zeeland ook weer een toptijd hebt! Maar dat gaat vast wel lukken;)

    Liefs x

  • 21 Februari 2010 - 17:03

    Paula:

    lieve Carolien,

    best wel spannende verhalen, leuk dat je zo veel meemaakt.
    wat zul jij een wijs mens zijn als je straks terugkomt, en dan heb je ook nog je "wintertijd"daar tegoed.
    ik ga er van uit dat je plannen gaan slagen , veel succes en vooral veel plezier!!
Carolien

Actief sinds 04 Okt. 2009
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 18946

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 24 Juli 2010

Down Under

Landen bezocht: