Eind van de oostkust - Reisverslag uit Cairns, Australië van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu Eind van de oostkust - Reisverslag uit Cairns, Australië van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu

Eind van de oostkust

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

24 Januari 2010 | Australië, Cairns

Hey:)

Het is niet zo lang geleden dat ik iets geschreven heb maar voor me gevoel is er minstens een maand voorbij gegaan.

Vorige week zaterdag-maandag zijn we (Ahsan, Manasak, Hakon en ik)op een boot door de withsundays gevaren, met nog 46 andere mensen. Het was prachtig. Vanaf de boot heb ik gedoken en gesnorkeld (was voor het eerst voor me) Zulke prachtige vissen gezien! inclusief de nemofish=) zo grappig hoe hij precies het zelfde beweegt en zich verstopt als nemo in de film. Verder zijn we nog naar een van de mooiste stranden van de withsundays geweest met een bepaalt soord zand dat van ik geloof 95% sillicoon is, terwijl normaal zand uit maar 5% sillicoon bestaat. Hierdoor werd het zand niet warm (zo raar!) en heerlijk voor je huid, ze vertelde ook dat je er je tanden mee kon poetsen maar dat heb ik maar niet gedaan. Voor de rest hebben we voornamelijk gerelaxt en gefeest. Na die tocht ging Hakon weer terug naar Brisbane en zijn Manasak, Ahsan en ik door gereisd naar Cairns. In ons pakket hadden we nog een rafting geboekt en Manasak zou gaan bungeyjumpen. Ook het raften was weer geweldig:P ik heb het maar goed, hier in Australie.

Vannochtend zijn Manasak en Ahsan naar Melborne gevlogen:(, zo raar dat ze er niet meer zijn, het was echt gezellig met ze.
Morgen vlieg ik naar Darwin en dan ga ik nog wat geld uit geven aan een tours naar Alice springs, Ayers rock, Kata tjuta alle andere touristische plaatsjes daar in de buurt. Daarna wil ik naar Adelade om daar te werken.

Ik had een goede tijd langs de oostkust.

Liefs :)


Link foto's:
http://carolienpelkwijk.hyves.nl/album/45667439/Australie/agG_A8GY/

  • 26 Januari 2010 - 17:59

    Katinka:

    Lieve Carolien!

    Zo te lezen heb je echt een geweldige tijd en ben je vollop aan het genieten!
    Je maakt me steeds jaloers met je verhalen en je foto's! Super super! Het is je gegunt!

    Geniet er van!
    Houdt ons op de hoogte!

    Liefs, xxx

    PS: Het is hier nog steeds brrr koud!!
    En nog steeds geen rijbewijs binnen, grrr!

  • 29 Januari 2010 - 15:21

    Anneke Veldman:

    Hoi Lieve Carro,joh wat beleef jij veel daar in de verte,geweldig het duiken lijkt mij ook een prachtige ervaring voor je...super mooi ,je ziet het weleens op tv en dan is het al heeeel erg mooi laat staan als je het in het echt meemaakt, ennnn dat is niet voor iedereen weggelegd deze super trip vergeet je nooit weer.wij vinden het prachtig voor je.Heel veel liefs weer van Anneke en rob...ben ook bij Oma geweest was erg gezellig.

  • 01 Februari 2010 - 10:05

    Paula:

    Hoi Carolien ,

    weer een stuk van je reis afgerond, prachtige herinneringen blijven in ieder geval over!!en vriendschappen, merk ik!!
    mooi.

    nu komt er weer een nieuw stuk van je reis. ik ben nu al benieuwd naar de verhalen!!
    vanuit de sneeuw met daardoor moeilijk begaanbare wegen, liefs Paula
Carolien

Actief sinds 04 Okt. 2009
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 18951

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 24 Juli 2010

Down Under

Landen bezocht: