Nanny2 - Reisverslag uit Spring Ridge, Australië van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu Nanny2 - Reisverslag uit Spring Ridge, Australië van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu

Nanny2

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

14 November 2009 | Australië, Spring Ridge

Heey!

Inmiddels ben ik iets meer dan een week bij de familie Clift en ik denk echt dat ik er heel goed aan gedaan heb om deze mensen te bellen, het is heerlijk. De moeder, Phoeby denkt over zo veel dingen het zelfde als mij/ik. Daarnaast is ze zo vriendelijk, open en gewoon lief. Ze betalen me meer trouwens dan ze in eerste instantie aan de telefoon zei, omdat ze me zo goed vonden=D een hele goede stimullans. Ik heb aangeboden dat ik wel wat op het land wil helpen als de kinderen naar school zijn. Phoebe zou het met haar man overleggen, die nu nogstees niet terug is (10.53pm) en nog moet avond eten. Ze zei dat ik misschien de tracktor wel kon rijden=D.
De drie ponny's die hier zijn zijn trouwens ook een leuke uidaging. De ene is heel lui, de andere heel dik en de laatste juist wat te actief voor de kinderen. Dus de dikke moet ik elke dag een workout geven (als ik wil want niks moet hier:P), hij is zo klein dat als hij 20 cm korter was, (of dus heel dun) zou ik mee kunnen lopen. Klinkt zielig dat ik er op rijd, maar longeren werkt gewoon niet bij hem en als hij niet wat dunnner wordt gaat hij dood. En ze vinden het ook fijn als ik de andere twee wat doorrij.

Eergister ben ik met Ben (devader) op zo'n oogster geweest, onwijs groot apparaat, en wat een techniek zit daar in zeg! Echt mooi.

Ik blijf hier denk ik tot januari, sowieso met kerst (en mijn verjaardag dus) en waarschijnlijk ook met oud en nieuw. Daarna zie ik het wel.

Liefs

  • 14 November 2009 - 11:59

    Gerrie:

    wat leuk om weer wat van je te horen en ben blij dat je een leuk gezin gevonden hebt en maak plezier veel sucses gr gerrie

  • 15 November 2009 - 10:48

    Anneke Hylkema:

    Veel plezier daar in de outback!! Echt fijn dat je het zo goed getroffen hebt. See you, Anneke H

  • 16 November 2009 - 22:43

    Natalie Da Costa:

    Heel leuk zo, Carolien om je verblijf daar mee te maken.Weet alleen niet hoe ik dit verder moet versturen. Hier is het nog steeds zacht weer en jij hebt kennelijk geen last van de hitte.
    Het lijkt me heerlijk zo dat leven op een boerderij.
    Was er ook niet zo'n serie op TV over een groep meisjes die een farm runden?
    Is het eten niet te vet en te machtig of werk je alles eraf?
    Ben benieuwd hoe het met je ponies verder gaat,
    Hier bij mij in de polder zijn er ook veel. Ik vind ze erg leuk...
    Hier begint de Sinterklaasdrukte en het gezellig binnen zitten wel al..
    Wacht op verder nieuws.
    Ik zie je moeder weer op 6 dec. en blijf jij ook verder gelukkig en gezond.
    Hier wordt veel over de mexicaanse griep beweerd en gedaan, maar vlgs. mij valt het allemaal best mee..
    Tot een volgende keer.
    Herfstgroet van Natalie.


  • 19 November 2009 - 04:20

    Carolien:

    Nou het is hier behoorlijk warm, ben vrijwel de hele dag binnen of in het zwembad of in de auto (met hele goede airco) vanochtend, 9.00 uur was het al 30graden, en gister en eergister ook. Overdag is het dan iets meer dan 40graden in de schaduw. Er komt echter een grote storm aan wordt hier gezegd.

  • 27 November 2009 - 11:07

    Mirjam Van Der Valk:


    Leuk dat je het zo naar je zin hebt bij die familie.
    En geweldig om je verhalen te lezen. Ben benieuwd wat je verdere plannen zijn. Niet vergeten om veel te zien he?
    Groetjes Mirjam

  • 29 November 2009 - 10:18

    Michelle:

    Dat klinkt echt heel erg leuk ^^ vooral het gedeelte dat je het naar je zin hebt en die pony's die voor jou een leuke uitdaging zijn. Ik vind het heel leuk om over je gebeurtenissen te lezen en ik hoop dat je het daar nog lang naar je zin hebt.

  • 10 December 2009 - 19:23

    Paula:

    een en ander is reeds doorspekt met vakjargon, volgens mij een teken dat je je thuis voelt.

    geniet ervan!! en later krijgen we wel een keer uitleg.
    liefs Paula , Peter en de anderen
Carolien

Actief sinds 04 Okt. 2009
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 18949

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 24 Juli 2010

Down Under

Landen bezocht: