Nanny - Reisverslag uit Spring Ridge, Australië van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu Nanny - Reisverslag uit Spring Ridge, Australië van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu

Nanny

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

06 November 2009 | Australië, Spring Ridge

Hey iedereen,

Sinds eergister ben ik nu op een boerderij op een afstand van een uur van Tamworth. Het is een graan/koren/zonnebloemenfarm en de familie heeft 2 kinderen. Phoebe(spreek uit als Feeby), de moeder, heeft een eigen bedrijf en moet vaak voor een aantal dagen naar Sydney, Melborn od. Het is op dit moment heel druk omdat alles gezaaid moet worden. Daarom ben ik nodig. Ze hebben leuke kinderen in ieder geval. twee jongens van 5 en 7. de oudste gaat gewoon 5 dagen naar school en de jongste alleen op maandag en vrijdag. Ze hebben hier ook 3 ponny's, die een tijdje niet meer bereden zijn. Heb ze gister en vandaag geloungeerd, ga vanmiddag misschien op eentje rijden. De familie heeft ook een strandhuis waar ze vaak in de weekenden heen gaan. Ik mocht dan ook wel eens mee=) Ze hebben twee jongens/mannen die op het land helpen, die zouden me volgende week vrijdag mee naar de pub nemen, wordt vast gezellig. Er is hier heel slecht bereik. Nu heeft het internet een signaal van twee streepjes, maar meestal een en dan kan ik niet inloggen. Mijn mobiel werkt hier ook niet. Heerlijk:p.

Veel liefs
Carolien

  • 06 November 2009 - 07:17

    Robert :

    Hey Carro!

    Goed om te horen dat alles goed met jouw gaat. Best spannend wel denk ik dat je de verantwoordelijkheid over 2 kinderen krijgt. Maar ook wel heel erg leuk natuurlijk.
    Heel veel plezier, en ik ben benieuwd naar je belevenissen.

    x

    Robert

  • 08 November 2009 - 11:20

    Anja:

    leuk om je verhalen te lezen. ook omdat jou reis heel anders verloopt dan die van Krista. Heel grappig. Wens je heel veel plezier en leuke dingen toe. Groetjes Anja Huisman

  • 08 November 2009 - 15:01

    Laurens:

    Kicken:D echt vet hoor
    hou ons up to date:D
    x

  • 08 November 2009 - 18:28

    Anneke Veldman:

    Hoi Carolien.
    Nou en hoe gaat het met je job als nanny,zo te horen moet het wel leuk zijn zo komt het wel over.En zijn de kindjes altijd lief!!!Net zoals jij en Annelies altijd waren!!!!Zeg maak er wat moois van hé!Veel liefs van Anneke en Rob.

  • 09 November 2009 - 22:17

    Paula:

    Hoi Carolien,
    hoe gaat het met de ponies en de jongens en de combinatie?
    en hoe is je ervaring in de pub geweest , wat he je daarvan geleerd?

    als je maar geniet!
    liefs van ons allemaal paula

  • 11 November 2009 - 15:30

    Groopy En Jeanne:

    Lieve Carolien,
    ik was zojuist bij Groopy en ze liet me vol trots jouw kaart zien. We hebben gezellig thee gedronken met een lekker stuk roomboterbanket. Ze is ook zo blij dat je nu werk hebt en hoopt dat alles lukt. Dat ik dit nu ga versturen blijft een raadsel voor haar. Ze wil je daarom zelf een "echte" brief schrijven en per post versturen. Veel liefs van ons Groopy en Jeanne

  • 11 November 2009 - 19:59

    Sietske:

    Heidihow Cowboy! (girl, maar dat klinkt niet zo mooi)

    Ben blij te horen dat je het nog steeds naar je zin hebt.

    xxx
Carolien

Actief sinds 04 Okt. 2009
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 18948

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 24 Juli 2010

Down Under

Landen bezocht: