Werk - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu Werk - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Carolien Pelkwijk - WaarBenJij.nu

Werk

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

03 November 2009 | Australië, Tamworth

Joehoe!
Ik heb werk, word morgen op gehaald door een mevrouw waar ik voornamelijk als nanny ga werken. Ze heeft er een paar ponny's en een paard een zwembad en er zijn meer backpackers. Voor de rest weet ik nog niet zo veel. Ben benieuwd.
Er gaat vanalles fout met de foto's die ik op deze site probeer te zetten. Als ik ingelogd ben zegt hij dat ik geen foto's geplaatst heb, het is misschien handiger op de foto's te zien op: http://carolienpelkwijk.hyves.nl/album/45667439/Australie/agG_A8GY/
Daar kunnen ook meer op.
Liefs

  • 03 November 2009 - 09:33

    Jurrien:

    Oeeh je wordt al een echte Jillaroo! Klinkt super allemaal carro! En ook gezellig dat er nog meer backpackers daar zijn! Is het al lekker warm daar? Al bruin geworden?;) Hier wordt het elke dag weer kouder:(
    Maar ik zal zo maar weer ff leren, heb tentamenweek.. Jij hoeft gewoon helemaal niet te leren! Ik begin steeds een klein beetje jaloerser op je te worden hehe. Nog heel veel plezier meid, geniet ervan!! Liefss

  • 03 November 2009 - 13:30

    Rob Veldman:

    Carolien geweldig, en jij weet heel goed hoe een goede Nanny moet zijn wij horen graag hoe het verder gaat.

    groetjes

    Anneke en Rob

  • 03 November 2009 - 13:36

    Sietske:

    Ooh leuk man! Ik zal eerst je fotos bekijken en dan snel weer verder met leren, ja Jurrien en ik hebben het niet makkelijk!
    Succes morgen!

    xx

  • 04 November 2009 - 18:49

    Katinka:

    Zo zo, je bent ondertussen al opgehaald? Hoe is het gezin? Leuke kinderen? Mooie omgeving? Hoelang blijf je daar?
    Mooie foto's al en vergeet je zelf ook niet vast te leggen met zo'n mooie omgeving!
    Zo over 227 dagen ben je terug, je hebt er nog heel wat voor de boeg!

    Ga zo door! Veel plezier!
    Liefs, uit het koude kikkerlandje!

    xxx

  • 04 November 2009 - 19:21

    Katinka:

    PS: I'm bracefree!
Carolien

Actief sinds 04 Okt. 2009
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 18950

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2009 - 24 Juli 2010

Down Under

Landen bezocht: